Powered by Blogger.

Saturday 24 November 2012

Semenjak akhir-akhir ni ,semakin banyak cerita pasal jangkaan bila PRU13 .Yelah , paling lambat pun bulan 3 tahun depan ,genap 5 tahun maksima 1 penggal lepas PRU 12 . Musim pilihan raya ni , modus operandi yg pasti Pakatan Rakyat guna ialah , kumpul rakyat ramai-ramai lepas tu buat perhimpunan (antaranya BERSIH),tujuannya nak tarik pengundi atas pagar.Yang penyokong , macam biasa tetap sokong even ada sebahagian yang sekadar jadi pak turut.Mungkin ada pulak lepas ni.

Perhimpunan BERSIH yang tak berapa bersih tu , peserta-peserta terdiri dari pelbagai individu yang katanya nak berjihad ,Tak terkecuali ,wanita dan kanak-kanak.Dalam semangat berkobar-kobar untuk 'berjihad' ni , ada pulak event mandi-manda(kena sembur dengan water cannon la).Pakai la 5 6 lapis baju sekalipun, perempuan yang kebasahan akan tetap kelihatan seperti berbogel (baju renang muslimah ?? shitty je).Agaknya ada jugak peserta-peserta lelaki yang join perhimpunan ni  dapat dua faedah ,satu untuk 'berjihad' dan satu lagi untuk tengok free show . Dah la tak payah  bayar ,dapat pulak yang sebelum ni jadi private je ,wahhaaa

Hang toksah duk kata sebab polis yang gatal nak guna water cannon, tu memang method diorang .Umumnya mesti korang  dah tau yang polis akan buat macam tu .Jadi memang korang sengaja apply untuk buat freeshow ni .wahhaaa . Polis Malaysia kejam ? jahat ?Well kebanyakan orang yang tak bersyukur je yang  cakap macam tu . Cuba bayangkan kalau polis Thailand yang jaga , ramai yang akan jadi arwah kot.(dapat mati jihad ?)

Itu saja untuk kali ni , tahniah untuk korang yang 'berjihad' wahhha dan untungla sape-sape yang dapat freeshow tu !

p/s~budak baru belajar.Mohon betulkan yang salah



1 comment: